Wednesday 9 December 2015

Sertai Kami

Sememangnya peluang bisnes Shaklee sangat besar. Sebagai permulaan, anda perlu mendaftar terlebih dahulu. Tak minat bisnes takpe tapi nak daftar untuk dapat harga ahli je pun boleh. Tiada
paksaan untuk buat bisnes ya..


Pendaftaran Ahli                                 
Terdapat dua pilihan untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor (SID):
  1. Mendaftar dengan yuran RM69 seumur hidup.
  2. Pendaftaran adalah PERCUMA dengan pembelian sekurang-kurangnya RM680.
Ya.. Modal pendaftaran Shaklee sangat rendah, tak perlu berhutang atau meminjam duit dari mana-mana pihak. Proses pendaftaran pun sangat mudah.

Kelebihan Mendaftar Sebagai Shaklee Independent Distributor (SID)

Anda perlu tau bahawa selepas mengisi borang keahlian Shaklee, anda layak menikmati kelebihan berikut:
  1. Membeli dengan harga ahli iaitu 20% diskaun dari harga runcit.
  2. Belian melebihi RM 480 sebulan, layak bonus 5%. Semakin tinggi belian, semakin tinggi %bonus. Bonus boleh mencecah hingga 6-7 angka sebulan.
  3. Menunaikan umrah atau menyertai trip pelancongan bertaraf 5 bintang secara percuma.
  4. Menikmati bonus kereta yang dibayar dalam bentuk cash. Semakin cemerlang performance anda, semakin tinggi bonus kereta dibayar kepada anda.
  5. Shaklee menghargai semua SID yang serius buat bisnes. Pelbagai majlis khas dianjurkan oleh Shaklee untuk meraihkan kejayaan SID.
    Terima kasih master2 yang sudi datang dari jauh semata-mata untuk menyampaikan ilmu

    Bersama sebahagian rakan2 Lionize serta Master Laurah dan Master Laila
Kursus Dan Latihan

Mungkin ada yang beranggapan, suplemen hanya boleh dijual oleh individu2 yang pakar dalam bidang perubatan dan nutrisi. Anda silap!! Saya juga tidak mempunyai kepakaran dalam bidang2 ini, malah saya tidak ada pengalaman berniaga langsung. Namun, semua kepakaran ini boleh dipelajari. Kursus dan latihan anjuran Shaklee dibuat secara berkala setiap bulan di seluruh Malaysia. Kursus2 tersebut adalah seperti berikut:
  1. Bengkel Nutrisi/ Product Workshop.
  2. New Distributor Training.
  3. Health & Wellness.
  4. Business Opportunity Meeting.
Bersama sebahagian rakan-rakan yang menyertai Bengkel Nutrisi
Pada masa kini sistem online Shaklee iaitu Shaklee2u telah dilancarkan. Dengan itu, produk Shaklee boleh dibeli secara online, kerja-kerja pengeposan diuruskan oleh staf Shaklee sendiri. Selain itu, sistem ini juga membolehkan kita membuat pendaftaran ahli baru secara online, melihat bonus statement dan Genealogy Inquiry secara real time. Senang bukan? Semuanya dihujung jari

“Dalam bisnes, kita JANGAN MENJUAL, tapi kita PERKENALKAN produk pada orang ramai. Kalau buat bisnes tujuan untuk UNTUNG SEMATA, takkan jadi KAYA. Kita buat bisnes tujuan untuk bantu menyelesaikan masalah orang, baru boleh KAYA dan BERJAYA”. – Dr. Azizan Osman.

Bisnes ini bukan bisnes ‘cari orang’ dan bukan skim cepat kaya. Kita perlu melalui macam2 dugaan dan cabaran. Kuatkan hati dan motivasi diri.
  • Apa tujuan kita nak buat Shaklee?
  • Apa impian dan matlamat kita dalam bisnes ni?
  • Mau pencen awal?
  • Mau rumah besar?
  • Mau kereta mewah?
  • Mau melancong?
Senaraikan semua IMPIAN anda!! Ia akan menjadi PUSH FACTOR anda semasa anda diuji dengan dugaan2 yang besar. Apapun cabaran itu, anda sememangnya boleh mengharunginya dan boleh mencapai apa jua impian anda. Dengan Shaklee, ramai yang dah jadi Jutawan. Anda juga boleh jadi jutawan, asalkan saja anda mau berubah, keluar dari zon selesa, sentiasa positif dan tiru saja pattern orang2 yang sudah berjaya.

Hubungi saya untuk pendaftaran.

FB Page :Otie’s Liew 
Shaklee ID : 1080313
Email : stephanieliew86@gmail.com
SMS/Whatsapp : 014 866 1921

“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi



No comments:

Post a Comment