Monday 23 June 2014

Set Kesuburan Suami Isteri

Bagi pasangan yang sudah berkhawin semestinya inginkan cahaya mata...namun bukan semua pasangan berkhawin yang bertuah untuk mendapatkan cahaya mata..
Namun ada pasangan yang telah lama berkhawin namun masih belum dikurniakan dengan cahaya
mata..

Jangan pernah berhenti berusaha dan sentiasa berdoa....
Hari ini saya ingin kongsikan set kesuburan shaklee yang telah menolong ramai pasangan...iaitu set kesuburan shaklee untuk suami isteri..

GLA ~ kesegaran dan keberkesanannya terpelihara, anti oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailibilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel dan tisu

VITA-LEA ~ multi vitamin pertama di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian yang lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting.

VITA-C ~ merupakan sustained release vitamin C iaitu pembebasan secara perlahan-lahan. Mampu untuk melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

B-COMPLEX ~ asid folik dengan penyerapan yang sangat tinggi dan berkualiti. Mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuk 100% biotin dan asid folik.

ZINC COMPLEX ~ dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh kita. Berkesan untuk mengeluarkan logam dan toksik dalam tubuh.



FB Page : Otie’s Liew
Shaklee ID : 1080313
Emel : stephanieliew86@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 014 8661921


“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

No comments:

Post a Comment