Wednesday 23 December 2015

Set Tambah Berat Badan

Throwback.....



Kelmarin Otie keluar dengan kawan pergi mall. Maklumlah Christmas hampir menjelang so nak beli barang keperluan sikit.

Tengah dalam perjalanan tu sempatlah singgah dekat pejabat pos. Masa kat pejabat pos tu Otie nampak seorang perempuan kat kaunter pos laju tu. Otie nak jer bagi flyers kat perempuan tu, nak bagitau kat dia yang Shaklee ne ada set untuk mereka yang bermasalah dengan kekurangan berat badan. Namun tak sempat la pula sebab dia pergi dulu.

Ya, Shaklee pun ada produk yang sesuai untuk tambahkan berat badan. Jangan terkejut pulak tau. Hehe. Walaupun Set Diet Shaklee sangat popular, tapi Set Weight Gain juga mendapat sambutan yang hangat dari pengguna luar sana. Kalau rasa-rasa terlalu kurus sampai orang tegur macam orang sakit, ini lah masanya untuk cuba.Hihihi...

3 produk Shaklee yang boleh membantu individu yang ingin menambah berat badan ialah MealShakes, B-Complex dan Vita-Lea. Setiap produk ini mempunyai fungsinya tersendiri. Jom kita lihat apa kelebihan dan kebaikan bagi setiap produk tersebut.




MEALSHAKES
Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Mealshakes juga adalah minuman yang berasaskan protein dimana protein diperlukan untuk pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, menguatkan sistem imun dan lain-lain.

B-COMPLEX
Setiap hidangan 1 biji B-Complex mengandungi 8 jenis vitamin B iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12 dan Biotin. Antara kebaikan pengambilan B-Complex ialah ianya dapt mengawal kadar metabolisma badan, mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, mengawal tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

VITA-LEA
Multivitamin & multimineral yang diformulasikan khusus dengan 23 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Kelebihan Vita-Lea ialah menyediakan asas-asas nutrisi penting yang membantu sel hidup, pertumbuhan sel baru yang baik, membantu proses pembesaran serta menstabilkan hormon.

Salah satu punca badan terlalu kurus ialah KEKURANGAN NUTRISI di dalam badan. Sedangkan setiap hari tubuh badan kita memerlukan nutrisi yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan. Selalunya bila dah sibuk dengan urusan harian sama ada di pejabat atau pun dirumah, kita mengabaikan kesihatan terutama pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat. Sudahnya kita jadi stress, cepat penat, hilang selera makan dan seterusnya muka pun nampak pucat dan lesu.

Hubungi saya untuk order anda dan ketahui bagaimana mendapatkan Shaklee dengan harga diskaun.

FB Page : Otie’s Liew
Shaklee ID : 1080313
Emel : stephanieliew86@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 014 8661921


“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

No comments:

Post a Comment