Thursday 25 September 2014

Vivix

Mahu suplemen yang powerful.???..memperkenalkan Vivix Shaklee yang merupakan suplemen yang power..kenapa power.??..mari ketahui lebih lanjut......


Apakah itu Vivix™?
Vivix adalah minuman ajaib campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix?
Ya, sesiapa sahaja (18 tahun ke atas) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan. Sesuai untuk mereka yang sukar menelan vitamin dalam bentuk tablet/pil.
Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil supplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan supplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Apakah khasiat Vivix?
Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Walaubagaimanapun, Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh ibu mengandung dan menyusukan anak serta mereka yang berumur 18 tahun ke bawah.
Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

Kawan-kawan, jom hadiahkan supplemen terbaik ini untuk ibubapa kita. Mereka dah banyak berjasa untuk membesarkan kita. Kesihatan itu lebih berharga daripada wang ringgit, betul tak?



FB Page : Otie’s Liew
Shaklee ID : 1080313
Emel : stephanieliew86@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 014 8661921

“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi


No comments:

Post a Comment